marți, 8 aprilie 2014

DZEUL MEU NU MA UITA

dzeul meu nu ma parasi..
doamne frumusetea ta
si sufletul meu mic
tanzeste la iubirea ta...

dzeul meu nu ma parasi
sunt eva care duce la pacat
si sufletul meu l-em spurcat
doamne iarta-ma pe veci

dzeul meu mandria mea
e mare si nu are scop
ajuta-m sa scap de ea
doamne al puterilor ma vezi

dzeul meu ce pierdere sunt eu
si cat te intristez
ajuta-ma pe drumul meu
sa nu ma mai pierd

dzeul meu vreau sa te iubesc
dar doamne mint si nu o fac
si ochii mei nu stiu ce sa rivesc
sunt doamne pacatoasa cea rea

dzeul meu sufar departe de tine
doamne te caut dar nu am blandete
da-mi doamne strop de dragoste
si picatura de smerenie

dzeu meu ...dzeul meu..
strig doamne catre tine
te rog nu intoarce fata ta
si nu pleca de la mine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu