joi, 13 octombrie 2016

PARINTELE GHERASIM MANASTIREA RAMET..

 Parintele Gherasim
Uite asa am auzit intr.o zi un preot il pomenea si asa mi.a venit drag de el fara sa stiu mare lucru despre el..
Drumul vietii insa ma duc acolo unde sa nevoit..
Si nu mi.am dat seama decit atunci cind ma inchinam la Sf.lui Moaste
Astea sunt minunile lui Dumnezeu si ale sfintilor
Drumul pina la Ramet este de o frumusete nemaintilnita
Tara aceasta
Binecuvintata de Dumnezeu
 Isi arata splendoare si te uimeste zi de zi
Am vazut niste chei de o rara frumusete

 Manastirea parca e ferita de tot ce poti vedea ochiului
Ca un mister astespti pe drum..acum acum rasare
Da chiar asa
Radare dintre padurii
Si dealuri..si cheii
Este loc ascuns ochiului
Dar cind il descoperi te pierzi in frumusetea Lui Dumnezeu

Manastire de maicii

 
 Primul lucru am vazut stupul de albine
Si mierea pe masura de buna
 Biserica renovata dupa multe loviturii sle sooartei..
Arata f frumos
Culmea chiar mama mea copila a ajuns acolo
 Ca sa nu mai zicem ca nu umblam cumva pe urmele parintilor..
Bs ds umblam mi sa intinplat mult in ulyimul timp sa am pasii drumului tatal lui..
Domnul ss il ofihneasca..om bun
 Aici acest sfint edte ca un protector al vaii si al licurilor romanesti..
Dar cfl mai mult dind slava lui Dumnezeu pt toate
Nu va descriu eu multd dedprd el
Cel mai mult imi place sa spun ca m.am linistit sufleteste mult totul
Sfintul..locul..manastirea..totul
Merita sa mergi...
Sa descoperi fiecard trairea lui

 Bineinteles ca mir imi place ss stau sa admir sa  stau la slujba
Nu imi place sa ma grabesc in astfel de locurii
A fost bine ca asa grup nu am fost chiar pe graba

 M.a mirat un loc unde oamenii traiesc doar din agricultura ca altceva nu este acolo
Era destul de frumos aranjat
Si liniste mare

 Manastirea Ramet
 Drum bun pelerinule
Descopera frumusetea tu
Eu am descoperit.o cu ajut.Domnului
Si a frumosului nevoitor
Ostean al Domnului
Sfintul Gheradim de la Ramet
Sfinte Gheradim roaga.te bunului Dumnezeu pt toata lumea si pt fiul meu si pt .mine pacatoasa..amin



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu