joi, 10 august 2017

SFINTUL DIONISIE..

 Sfintul Dionisie
Sa scriu despre el nu sunt eu vrednica
Dar asa simplu scriu cu aj.Domnului si eu ceva
Sfintul ma intimpinat de cum am ajuns in Pireu..Grecia
Bineinteles nu stiam prea multe despre el..
Incet incet am aflat
Dar acum sunt obosita nu asta voi scrie..
Cica ca azi asa bucurie mi.a dat cu vizita lui..
Nu stiam ce cum vestea..
Vestea venirea din Grecia a monahului Eftimie..
Uneori gindim..facem fara sa stim ce cum este un om..
Azi am vazut un om smerit
Asa l.am vazut eu..simplu..bun..
Defecte calitatii..avem toti..
Sfintul Dionisie..
Inca la pestera ta nu am ajuns..
Acolo simt cum treaba nu am terminat
Poate cind vrei vea voi veni cu ce am gindit sa aduc..
Mi.ar placea..
Frumosule sfint grec..
Atita liniste mi.ai dat..
Si atota bucurie azi..
Uite ca nu sunt singura..
Esti si sfintul meu..
Si imi place..
Prieten cu Sf. Nectarie
Sfintii ..am inteles cum este..
Ei sunt bine unul cu altul..
Se cunosc..
Si ne ajuta..
Ne intimpina..
Ne invata
Ne iubesc..
Noapte buna Sfinte NECTARIE
Noapte buna Sf DIONISIE




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu