joi, 19 aprilie 2018

BRIUL SFINT AL MAICII DOMNULUI

De atitea ori am auzit
De atitea ori mi.a trimis fratele meu din Athos micute cordelute sfintite ..atinse de briul Maicutei Sfinte ..dar parca nu intra in inima dezlusit despre el
Azi prin luminare de la Bunul DUMNEZEU am inteles ceva
Briul Maicii Domnului a fost dat in dar Sf Apostol Toma dragutu
Ca el nu a ajuns la inmormintarea Maicii domnului
Si tare cred ca sa mai suparat
Ca o iubea mult
Cred si eu..
Si in amaraciunea si tinguirea lui
Maica domnului cum e ea asa buna si iubitoare
La vazut si nu la lasat asa
Ci atunci din cer
Cred ca sa aratat lui
Si i.a dat briul
Vai ce bucurie pe el
Ce fericire
Cica acest briu este din fir de camila
Azi aveam icoana cu MAICA DOMNULUI cu broul
Si scria in greaca
Cum de am citit
Numai Domnul stie
Ca nicioadata de cind o am nu am citit
Si m.am cutremurat
Asa frumusete scria
Asa explica..cum dragutu Sf Toma la primit
Cum apoi sotia unui mare imparat
Ajutind.o acest briu sa se faca bine
La tesut cu fir de aur
Si este pus in racla argintata
Am ajuns si eu sa ma inchin la o particica acum 2 anii 2016..cu scumpa mea mama..care era tare bolnava saracuta
A ajuns la noi in oras
Ce minune
Eu ma gindeam..de e in Athos eu nu pot merge
Dar naiva cum sunt
Uit ca ce nu pot eu poate bunul Dumnezeu sa faca
Doamne mare minune
Si este acest briu la manastirea Kato Xenia in Grecia
Si cum spuneam Sf Toma atunci a vazut.o pe Maica domnului cu trupul fiind la cer
Ca el sa dus la mormint
Ca sa foe spre marturia celor ce se indoiesc
Si cind a deschis ea numai era acolo
Fiul ei..Fiul lui DUMNEZEU
Iisus HRISTOS Domnul a luat.o linga el pe cea mai Sfinta dintre femei
Iubita mea Maica mea..
Maica sfinta
Maica domnului nu ne lasa
Si cind vezi ca asa neputincioasa sunt..asa ticaloasa..ajuta.ma..
Maica mea ..iubita mea
Maica lui DUMNEZEU
Iti multumesc din suflet pt toata iubirea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu