marți, 27 noiembrie 2018

ATHOSUL IUBIREA MEA

Ce sa zici de Athos
Eu sunt femeie nu am voie acolo
dar cu harul lui
bunul Dumnezeu SCRIU
Scriu ca am acolo doi fratii de trup
si prin iubirea lor se transmite
nu inteleg ce..cum..dar simt o mare iubire pt Athos

As scrie toata ziua despre el munte sfânt
poate nu am ajuns in Athos ...dar  AM ajuns in port..am mers cu vaporul
am avut experiențe minunate si mi unii mari
ce ss zic sunt fascinată de toata zona aceea
pluteste duhul rugăciunii acolo peste tot
cu toate ca e si plaja nu se simte nebunia turismului
ci nebunia pelerinajului
vara da ..putin se simte amestecat 
eram la cafea pe terasa..cu iubitul meu frate
clipele trecea...celalalt frate se plimbă colo colo
se simțea durerea despărțirii..oricât mima el..altceva..
Eu sorbea si vroiam sa păr vesela...dar mă furerea ca plec dar si bucuroasă eram pt ei..
ce sentiment ciudat..bucurie cu durere
au fost zile frumoase petrecute împreună după mulții ani despărțiți trieste
lumea se misca colo colo
vaporul mingea chemând in larg si pe cei dragii si mei
trebuia sa fiu tare..mereu asa trebuie sa fiu tare..
dar uneori numai pot sunt slaba neputincioasă
dragul meu frate
te cheamă marea iubire 
Dumnezeu asta e cel mai important nu eu
Eu sunt nimic trup..țărână..maine plec..dar veșnicia este Dumnezeu..totul este Dumnezeu
Aleargă spre el bine faci
adică bine faceti
nimic nu merita altceva..
vorba blindului Solomon
totul este deșertăciune ..minciuna
Doar iubirea învinge moartea si veșnicia
Si iubirea ce este
Iubirea este Dumnezeu
fara el e negru..întuneric..iad...durere


Soarele strălucea in marea de bazat
paradoxal de frumoasa si lină azi
si unde ducea vaporul pe cei 2..acolo unde era casa lor putin pămînteană
acolo unde glasul stratului..puterea rugăciunii lui învinge tot astazi..
bun om..l.am cunoscut cs prin minune..ca de a îngăduit bunul Dumnezeuunei ticaloase..Eu..sa vadă un sfânt
sfânt mare si bun..
luminos ca o stea față lui
frumos la vorba si la port cum se zice
Doamnemultumesc

Am caut la rugăciune in mica biserică din port..sa multumim frumoase lor zile împreună..
Chema plecarea
Athosul semetetvinghitea frumos ii bărbați
ca inainte înghițea copii nevinovati..
asta si trebuie jertfa sa se spele păcatele
trebuie sânge vărsat..lacrimi..durere..cs sa scoți cepjl înfipt al râului
nimic nu exista nu
când vrea bunul Dumnezeu
Lumea o întoarce totul..învie morții pt mântuirea unui suflet
lupta e grea acerbă pe viața si pe moarte
cine esti tu
un nimic ..dar sufletul este comoara fara pret
este Rupt din Dumnezeu
si tot ce este din si de la Dumnezeu nu are pret
cs daca ar AVEA am putea cumpara sufletul
nu putem..
dar putem face ceva sa luptăm pt el
sa.l pastra,m...sa.l ajutam
cum
SPOVEDANIA
IMPARTASANIA
RUGACIUNEA
MILOSTENIS
SI DEASUPRA LOR MILS DOMNULUI

Nu ori în zare frate trist..caci eu te vad te simt
lupta roagă.te asculta
si învinge.te..stiu ca nimic nu e usor..dar avem marii daruri..mare putere ne da Dumnezeu..
sa trecem..
am trăit anii buni intre străini stiu cum este..dar mie mi,a fost si rămîne patria mea după tara mea sfântă..eroii nostri..următorii nostri..

SA DUS VAPORUL..de sus de pe colină privesc si plec la drum casa mea e departe
du.ma usor acasă
MAICA FRUMUSETII
MSICS IUBIRII
MSICA HRISTOSULUI MEU BUN
MAICA MEA
SI MAICA LOR
MAICA DOMNULUI
MULTUMESC NESPUS CA TE UITI SI SPRE MINE MURDARA DI NRPUTINCIOASA TOABA TA.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu