marți, 12 mai 2015

SALINA TURDA

O ZI MINUNATĂ
LA SALINA..CEVA MAI FRUMOS..NU AM PUTUT VEDEA..MEREU MĂ MINUNEZ TOT MAI MULT CE A CREAT DUMNEZEU..SI CiTA FRUMUSEŢE ARE TARA ACEASTA ..
ACUM ÎNŢELEG DE CE BĂTRÎNI NOŞTRI SAU LUPTAT PT EA..
DIN ORAŞUL TURDA PE GPS..IMEDIAT VA DUCE LA SALINA..E VREO 5-6 KM..
INTRAREA ESTE SUPERBA..TOTUL MI-A PLĂCUT..PREŢUL DE 20 DE LEI NU MI SA PĂRUT MARE..SI AM ÎNCEPUT aventura prin galerii..da ne.a si pierdut am trecut pe linga partea unde spunea spre lift..si nu am mers..si era sa ieşim din salina..dar la întîlnirea cu 2 englezii..am aflat ca ce era frumos era altundeva..se coboară cu liftul 13 etaje..minunat de tot..parcă mi se făcea rău cînd priveam de sus..si cînd ma gîndeam cum muncea acei oamenii acolo zi si noapte..sa te plimbi e fantastic dar sa munceşti acolo..nu as vrea sa stiu cum este..de admirat..
După ce cobori găseşti un amfiteatru, un carusel, mese de tenis, popice ...copii se jucau ..unii stăteau la mese..alti aşteptau sa coboare mai jos..la barcute..minunat..pt toti..deci cu răbdare se poate vizita. De la nivelul acesta mai poţi coborî încă unul, la fel cu liftul sau pe scări, pentru a ajunge la lacul din salină, unde te poţi plimba cu barca sau te poți odihni în foișoarele de acolo..
frigul nu se simte..am simtit ca respiram extrem de bine..si chiar m-am bucurat de acest aer salin..
drept nu am avut răbdare sa mai cobor si la barcute ..am fost destul de încîntată cu ce am văzut..

 acest drum duce dintr-o intrare spre alta intrare..pe aici ne-am ratacit..
 aici lumea se bucura de aerul salin./.
 aici m-am si speriat sau înfricoşat puţin de acest hău..
 intrarea la salina..in jur sunt chioşcuri cu ce doreşte..sufletul tău..
 un mic altar închinat CREATORULUI..DUMNEZEU..SA NU UITĂM CA DÎNSUL LE-A CREAT..CA NOI SA LE ADMIRAM..
 se vede liftul totul este f bine luminat..si lift de ultima ora..

 îmi place mult culoare pereţilor..
 coborirea spre salina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu