vineri, 15 februarie 2013

METEORITUL DIN RUSIA-DOAMNE AJUTA

oamenii buni asta e incputul doar..nu mai stati.rugativa..va fii si mai rau..vedeti ce sa intamplat in rusia..omul era linistit acasa..si dintr-o data sau spart geamuriile..ti-au sarit cioburii in ochii cum te simtit asa neputincios...
treziti-va dar nu ne trezim tot credem ca dzeu nu stie ..nu vede..ba da..vede tot..
sa fim mai bunii ca nu ne va fii bine..
haideti un strop sa ne ridicam si el ne va salva...
ma salvat pe mine din negura in care eramm..
mi-a intins mana si ma ridicat..
m-a adus pe drumul cel bun si am vazut cat de tare stralucea soarele..am auzit din nou cantecul pasarelelor..si cum infloresc pomii..
toti putem sa fim mai buni
sa fim mai buni cu aproapele nostru...
sa fim prima cu noi..apoi vom fii si cu cei din jur...
sa nu mai avem rautate...
sa nu mai mintim
sa nu mai furam...
pentru ca santem naivi..totul se vede ce facem..
totul se va scrie undeva ..
si daca nu credem ..legea fizici..si tot ne da peste cap..
nu va lasa-ti pacaliti..
ridicati-va..scuturati cenusa din cap..
si vedeti ce bine si curati veti fii..
haideti sa credem..
nu zice nimeni sa mergi la biserica zilnic..dar sa fii buni cu apropaele si asa incepe credinta in dzeu..
meteoriti vor mai veni..si va fii greu pt noi toti..tot mai greu..criza...seceta..foamete...
se vede zilnic..ca nu mai e bine...lumea e tot nervoasa...fuge numai dupa material..si sufletul e gol..vedeti fiecare ca ziceti..in sinea voastra ce sa mai am sa fiu bine...pai sa fii bine nu iti trebui nimic material...sa fii bine..e sa te cureti  sa fii alb in suflet atnci totul e bine...eu va scriu tot din experienta mea...zilnic cumparam haine si pantofii..si era rece ca piatra nefericita...incet am cunoscut drumul lui dumnezeu dar asta dupa o mare suferinta...si sunt bine...ador ce am acum...si nu ma mai intereseaza materialul ...asa de mult...
TREZITI-VA LA VIATA....
VIATA ESTE DZEU...
VIATA ESTE SUFLETUL...
SUFLETUL ESTE FERICIREA..
CURATATIL SI VA FII BINE..
VETI SIMTI CUM ZBURATIIIII....
DOAMNE AJUTA...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu