joi, 7 februarie 2013

DOAMNE MLTUMESC!!!!!

Doamne multumesc
pentru ca ai coborat in sufletul meu si m-i l-ai luminat ca sa pot simti din nou..ce inseamna ca soarele sa rasara de dimineata...
ca vantul sa zburde in parul meu..
ca zambetul oameniilor din nou sa il vad..si sa simt din nou frumusetea vietii..
multumesc doamne ca nu m-ai uitat ca mai facut sa ma bucur ca exist i ca sant sanatoasa...
ca am ce manca si unde dormi..
doamne nu mai sant corupta de material asa mult ca inainte...
si multumesc doamne ca exist...
miros floarea si simt mirosul ei si frumusetea ei...
cerul frumos albastru nu mai avea culoare ieri..si azi..e mai frumos ca niciodata...
valul marii il aud din nou...si pe cararea ta doamne vreau numai sa merg..
nu ma lasa sa merg pe drumul desertului..sec..rece...si monstruos..
du-ma doamne pe cararea ta cea frumoasa...unde floriile miros cu nicaieri nu exista...si une pasarile canta slava ta....
unde pomii infloresc de o frumusete rar intalnita...si ingerii canta slava de iubire..
du-ma doamne pe drumul iubiri ..este cel mai frumos...
slavit sa fii doamne si slava ta in vecii in casa mea..
fericirea ta mi-ai inradacinat-o si mie ...si lacrima mea tu o sterge...
doamne cum pot calatori aici..e drumul greu si capatul e destul de scurt...
pentru ce mi-am vandut sufletu?..
pentru un galbem...
si ce am castigat..
nimic...
ba ma durut rau de tot..
doamne nu ma lasa ...da-mi putere sa fiu eu..asa cum doresc eu..cu sufletul si nu cu logica..
si iubeste-ma doamne ..mereu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu