vineri, 4 mai 2012

MANASTIREA CARAIMAN-BUSTENI


Schitul Caraiman - unul din cele mai tinere asezaminte monahale din Arhiepiscopia Bucurestilor - a fost infiintat in anul 1998, cu binecuvantarea PF Teoctist, de ierom. Gherontie Puiu. Dupa inaltarea unui agheasmatar si a unor chilii provizorii (1998), in 2001 este sfintita, de PS Sebastian (actualmente episcopul Slatinei), o biserica de lemn, cu hramul Adormirii Maici Domnului. Lucrarile la biserica de zid, cu hramul Inaltarea Sfintei Cruci, incepute in 2001, sunt aproape incheiate. In ultimii ani s-au mai inaltat un impunator corp de chilii, arhondaric, trapeza etc. Din 2008 capata statut de manastire. In cadrul manastirii functioneaza Centrul Pastoral Sfanta Cruce.
Eu am fost incantata...drumul este bun se poate urca..din strada..se afla in judetul prahova..oras busteni..este indicator...dar c-am ascuns..vara e o frumusete de vazut..cred ca sa mai construit mult..eu nu am mai fost chiar recent..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu